پرشین رپ

FUCK METAL

پرشین رپ

FUCK METAL

0111group

inam ye ahange jadid va top az 0111 :D , haleshoo bebarid

 0111group                Download 3.36MB

نظرات 5 + ارسال نظر
گمنام ! یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ

۱)گه میخوری میگی راست کلیک نمیشه!
۲)آهنگش خیلی عشق!!!!!

:D پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

shayad man bekham ax ro save konam bara chi rast clicknashe martike ashghal(bebakhshid asab nadaram):D

ن.س.ت.ر.ن دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

ببین من رومو کم نمیکنم اینقدر راست کیلیک میکنم تا کیلیک بشه اهنگاتم که نمیشه دانلود کرد یه فکری به حاله وبلاگت بکن تا خودم یه فکری به حالش نکردم

نفرت دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز اینم اهنگ جدید از نفرت پیشرو و ساتراپ به نام نابغه های 2 که این ریمیکس اهنگ نابغه ها هستش لینکش رو برات میزارم ممنون میشم اگه تو سایت خوشگلت بزاری
لینک اهنگ:http://persiandrive.net/139585
[گل]

رامین سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.ramin-sarzanesh.blogfa.com

سلام من رامین سرزنش هستم یکی از جدید ترین کارم و که ریمیکس 6& هستش تو وبلاگم گذاشتم گوش کن اگه خوشت اومد تو نظرا برام بنویس تا با هم همکاری کنیم مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد